14. jan. 2013

INSTA-WEEK

1. Jeg havde i starten af sidste uge en fridag, og kørte derfor en tur til Aalborg for at besøge en savnet veninde, og fik i den forbindelse også et glædeligt gensyn med den dejligste bjørn af en hund. 2. Da jeg kom hjem fra Aalborg dagen efter stod disse fine blomster og ventede på mig med dertilhørende kort fra Mads. Amen altså! 3. Man skal ikke glemme hyggen mellem al træningen og den sunde livsstil - derfor bestilte jeg burger og fritter, da jeg var ude at spise middagsmad med mine forældre på min fridag. 4. Eftersom jeg tidligst er hjemme kvart i 7 hver aften, står Mads for aftensmaden, og han er altså ret go', som i kan se. 5. Projekt træning er startet igen, derfor stod den igår på træning af ben, hvilket kan mærkes i dag. Det føles meget uoverskueligt at skulle gå op af trapper hvertfald! 6. Efter en god omgang træning, skal der noget ordentligt mad til, så kroppen får de ting, den skal bruge efter en træning. Derfor lavede jeg aftensmad bestående af kylling, spinatpasta, mango og avocado. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar