1. feb. 2013

20 RANDOM FACTS

I kender efterhånden til min stil, men når det kommer til, hvad i ved om mig, er det vidst egentlig ret begrænset. Derfor har jeg i samarbejde med Mads udarbejdet dette ret egocentrede indlæg, så hvis i har lyst til at vide lidt mere om hende, som laver denne blog, synes jeg, i skal læse videre. 

Mads: 
1. Hun er et stort familiemenneske, og besøger ofte egen og min (Mads) familie flere gange ugen. 2. Når jeg (Mads) har gjort rent, kan hun altid se, om det er sat præcis på samme plads – der er en anelse Monica fra Venner over hende lige på det område. 3. Hun fylder altid sit glas halvt op med mælk, medmindre det er om morgenen - der må den gerne fyldes helt op. 4. Hendes absolutte yndlings interiør butik er Moster D. 5. Hun er pisse god til at kombinerer nyt og gammelt indenfor boligindretning. 6. Hendes Venner-boks er hellig  –  den er der ingen, som må røre. 7. Når hun er syg, kan Marie kiks, cola, Pippi Langstrømpe og Alle vi børn i Bulderby være med til at gøre hende rask. 8. Hun elsker håndbold, men hader fodbold. 9. Alderen taget i betragtning er hun utrolig klog på livet. 10. Hun elsker kage!

Simone:
1. Mine absolutte yndlingsserier er Venner og Bones. 2. Jeg hører altid tæske højt musik, når jeg er alene hjemme. 3. Jeg HADER at lave mad! Var jeg rig, havde jeg folk til den slags, og indtil videre er det Mads, som står for det. 4. Jeg græder altid, når Mufasa dør i Løvernes Konge. 5. Jeg har haft egen hest, og har stadig en rigtig stor kærlighed til lige netop dette dyr. 6. Jeg var meget kræsen som barn og levede stort set kun af rugbrød med leverpostej eller makrel. 7. Jeg HADER farven rød – den er kun velkommen i december måned. 8. Jeg har grønne øjne og leverpostejsfarvet hår af natur. 9. Skal man drikke mig fuld, skal det helst være i vodka og juice. 10. Jeg dør altid en smule af stolthed, når jeg får ros over min blog.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar