13. feb. 2013

WANTIES

1. Chandelier - 2. Rocking Chair - 3. Couch - 4. Wall antlers - 5. Tolix chair - 6. Floor mirror - 7. Floor lamp - 8. Cabinet

Når man alligevel er tvangsindlagt til at befinde sig under dynen, kan jeg ligeså godt bruge tiden fornuftigt. Derfor har jeg lavet en lille collage over ting, jeg rigtig godt kunnet tænke mig til hjemmet. 
1. Lysekronen er generelt bare super elegant over et spisebord, og så er man vel ikke kvinde for ingenting. 2. Gyngestolen har jeg en forestilling om, der ville være super fin med mit rensdyrskind i, da det giver en helt unik form for hjemlig hygge. 3. Jeg har altid drømt om at få en hvid sofa, da jeg synes, det er flot - dog en anelse upraktisk, men det vælger jeg at se bort fra. 4. Jeg bliver simpelthen nød til at eje et væggevir, da den er ideel til opbevaring af halskæder og generelt bare er for fed! 5. Oh sweet love - Tolix stolene - en evig kærlighedsdrøm, som jeg håber bliver indfriet på et tidspunkt. What more is there to say? 6. Et stort gulvspejl, hvor man kan se sig selv i hel figur, har egentlig været et ønske længe, jeg har bare haft svært ved at finde et, jeg kunne lide. Jeg var så heldig at falde over et den anden dag, som højest sandsynligt bliver en del af vores lejlighed i næste måned. Den er dog ikke helt magen til den på collagen, men det er tæt på. 7. En fotolampe, som simpelthen bare er for fed. Den er grov, den er indbegrebet af coolness, og så er den lige mig. 8. Et stort skab med glaslåger til vinglas, porcelæn og diverse. Sådan et bliver jeg nødt til at eje - jeg har dog ikke fundet lige præcis den, det skal være endnu, derfor er den på collagen bare med som eksempel. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar