22. mar. 2013

A DIFFERENT KIND OF SHOPPING

Jeg er kæmpe tilhænger af fridage med Mads, da vi ikke har en eneste dag i ugen sammen, hvor ingen af os arbejder. Igår var en sådan dag, hvor vi begge havde fri. Det var en super hyggelig dag, hvor vi var på cafe med min mor og spise brunch, hvorefter vi tog ud for at shoppe. Mads havde nemlig inviteret mig på shopping på hans regning - noget jeg aldrig har prøvet før. Og selvom det var super fedt, så var det altså også en anelse grænseoverskridende, da jeg ikke er tilhænger af begrebet 'at nasse', hvilket man let kommer til at føle, at man gør. Ovenstående er de ting, som jeg fik med mig hjem. Jeg fik en t-shirt fra Selected Femme, cardigan fra Selected Femme, cardigan fra Gina Tricot, jeans fra H&M og en top fra Nike. Alt i alt super gode key-items til garderoben, som kan kombineres på kryds og tværs af det, jeg i forvejen har. Vi sluttede vores fridag med et besøg hos Mads' forældre, hvilket var super hyggeligt som altid. Alt i alt en rigtig dejlig dag!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar