3. mar. 2013

DENIM & SUNNIES

WEARING: Sunnies//RayBan - Clutch//Mulberry - Jacket//Asos - T-shirt//Mango - Jeans//H&M - Shoes//Asos


Jeg bliver simpelthen i godt humør af solskin. Jeg elsker dage som disse, hvor man kan mærke, at sommeren kommer tættere og tættere på. Jeg er i den grad fan! 
Jeg har i dag været ret afslappet klædt - det er trods alt søndag. Denim kombineret med denim er virkelig en hitter, synes jeg. Jeg synes, det er total fedt, og har derfor brugt den tankegang i min styling i dag. Bukserne er faktisk snart 4 år gamle og købt i H&M i USA, men da look'et med boyfriend jeans kommer ret meget frem igen, har jeg været hjemme og finde dem i gemmeren hos mine forældre. Det betaler sig ind i mellem at være samler! Det er også første gang i år, jeg har brugt mine RayBan's, som jeg købte sidste år i slutningen af solbrillesæsonen, og som jeg er overbevist om, jeg kommer til at bruge ret meget fremadrettet, da de bare er pisse lækre!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar