30. mar. 2013

ROMANTIC DINNER FOR TWO

Jeg synes lige, jeg ville vise jer, hvad aftenen stod på igår - jeg var nemlig i køkkenet for at lave 3 retters menu til Mads. Det startede egentlig med et gækkebrev, hvor han fik at vide, at han skulle møde op i sit fineste tøj ude hos mine forældre, for her befandt jeg mig nemlig, og jeg var selv iført gulvlang kjole og stilletter - fint skulle det være, når jeg endelig prøvede mig selv af i et køkken. (Og  det skal lige siges, at mine forældre altså ikke var hjemme - knap så romantisk, hvis de var. Hæhæ)
Det plejer at være Mads, som forkæler mig, derfor tænkte jeg, at det var tid til, at det var omvendt, og han blev forkælet lidt. Det var en super romantisk og hyggelig aften, og vi gik bestemt ikke sultne i seng! 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar