8. jul. 2013

ARRIVEDERCI

Nedtællingen er igang med stor stil, nu er der nemlig ikke længe til, at Mads og jeg kører sydpå, og jeg glæder mig vanvittigt! Jeg elsker at rejse, og når målet er Italien, gør det bare det hele lidt sjovere. Vi bestilte nemlig en hytte for et halvt år siden på en campingplads ved Gardasøen. Jeg har altid rejst med familien hertil, og jeg var derfor glad, da jeg fik overbevist Mads om, at det var en god idé. Sidste år var jeg afsted med en veninde, hvor vi boede i telt. Vi er altid mange afsted, mine forældre rejser nemlig samme sted hen, og siden vi var små, har vi været det samme sted stort set hvert år, og nu da vi er blevet store, hænger de stadig på både mine brødre og jeg - i år har vi alle tre endda kærester med, så vi er efterhånden en stor familie. Min moster, hendes mand og deres tvillingedrenge har også fået øjnene op for samme campingplads og var afsted første gang sidste år. Jeg ser så meget frem til denne ferie, især fordi jeg glæder mig til at dele det hele med Mads. Italien er ligesom at komme 'hjem' for mig om sommeren - jeg har ikke holdt ferie ordentligt, hvis jeg ikke var været dernede. Jeg har forresten den glædelige nyhed, at jeg har bestemt mig for at tage bloggen med på ferie, så selvom jeg er afsted, vil jeg holde jer opdaterede. Ydermere fik jeg igår en ret spændende mail, som jeg glæder mig til at dele med jer i nærmeste fremtid ;-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar