4. jan. 2014

SMALL CHANGES

Der skal forandringer til ind i mellem - sådan har jeg det faktisk med alt, når det kommer til udseende. Derfor er bloggen ingen undtagelse, så jeg har her til aften siddet og arbejdet lidt med bloggens layout - endnu engang! Og dette har altså resulteret i nogle små ændringer, som i nedenfor kan læse om.
- Først og fremmest er det nu muligt at kommenterer på mine indlæg UDEN at skulle skrive en eller anden dum kode først.
- Derforuden er der kommet små faneblade under min 'header', som det er muligt at klikke sig ind under. Der er bla. kommet en side, som kun omhandler mig! Jeg er jo ikke ligefrem så god til at lave indlæg om mig selv, så nu er der en helt side, som kun omhandler, hvem jeg er. 
- Slutteligt er der nederst på forsiden kommet ikoner til pinterest, instagram og bloglovin, som hver især linker til min side på de forskellige sites, så det er lettere at følge med.  
Billedet er egentlig fuldstændig irrelevant for dette indlæg, men jeg synes at et indlæg uden billede er død kedeligt! Så hellere et ligegyldigt et af slagsen end slet ingen. 

2 kommentarer: