4. jul. 2014

PAKKELISTE TIL FERIEN




1. KJOLE, MANGO | 2. SHORTS, H&M | 3. SNEAKERS, NIKE | 4. KJOLE, H&M | 5. HELDRAGT, H&M | 6. SOLBRILLER, RAY-BAN | 7. SHORTS, VILA | 8. CAP, ASOS | 9. SANDAL, VAGABOND | 10. KLIPKLAPPERE, HAVAIANAS | 11. BIKINITOP, H&M | 12. BIKINITRUSSE, H&M | 13. TOP, IRO | 14. TOP, H&M | 15. TASKE, DAY BIRGER ET MIKKELSEN | 16. SWEAT, KENZO


Jeg er blevet spurgt, om jeg ikke kunne tænke mig at lave et indlæg med beklædningsgenstande, man skal huske til ferien, so here it goes.
Om lige præcis 1 uge drager Mads og jeg en tur til Italien, hvor vi skal nyde vejret, god mad og hinandens selskab i 14 dage - jeg glæææder mig!! 

Ovenfor har jeg derfor lavet en collage af items, som meget snildt kunne befinde sig i min kuffert - faktisk befinder samtlige items sig i min garderobe, så det er vidst ligeså meget en pakkeliste til mig selv.
Når man pakker til ferien, har de fleste tendens til at pakke alt for meget tøj. Sørg derfor for at vælge nogle ting, som kan kombineres på kryds og tværs, så du derved slipper for at slæbe halvdelen af klædeskabet med. Gå dine sommer items igennem og skriv ned, hvad du mangler, så du kan få det købt - der er ikke noget værre end at mangle et eller andet, når man står og skal afsted. Planlæg og start i god tid! 

Hvis man skal til et varmt land, så er det mest komfortabelt med tøj, som sidder løst på kroppen, da det derved er mere luftigt, og så er sort i øvrigt ikke verdens bedste farve, da solen tiltrækkes heraf (et faktum jeg er sprunget let og elegant hen over) 
Jeg gik mit sommertøj igennem i weekenden og måtte erkende, at jeg ikke har ret meget, derfor klikkede jeg straks ind på Asos.com, og fandt nogle items, som kunne kombineres med det, jeg havde i forvejen. Asos er efter min mening den bedste side at finde gode basis items på til ingen penge. 
Det er forskelligt, hvad man forbinder med ferietøj, og hvilken type ferie man skal på. Jeg skal på daseferie i sydens sol, og dette er derfor et bud på en pakkeliste til en sådan ferie. Skulle man nu på storbyferie, vandreferie, you name it, så ville ens pakkeliste nok se væsentlig anderledes ud.
Hvis du udover tøj synes alt det med at pakke, kan virke lettere uoverskueligt, så er HER en huskeliste til de vigtigste ting. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar