26. aug. 2014

SKØNHEDS-FAVORITTER


1. HER | 2. HER | 3. HER | 4. HER | 5. HER | 6. HER | 7. HER | 8. HER 

Jeg blev inspireret via en anden blog til at lave et indlæg som dette omkring mine skønheds favoritter, og som jeg så afgjort ikke kan undvære. 
Jeg tror faktisk ikke, der er nogle af tingene, jeg ikke har omtalt her på bloggen før, og der er ikke nogle af tingene, som jeg vil fremhæve mere end andre, da alle ting har deres forskellige funktioner, som jeg ikke ville være foruden.
Kort og godt om hver enkelt produkt:
1: Hårkur fra Lóreál, og som jeg bruger en gang i ugen. Den skal sidde i 3 minutter og efterlader håret virkelig lækker blødt.
2: Olien er genial til de slidte og triste spidser og er medvirkende til at gøre håret virkelig lækker blødt og glat. Den er især godt til håndklædetørt hår, når håret skal børstes.
3: Makeupfjerner til vandfastmascara - den bedste af slagen!
4: Verdens bedste ansigtsrens.
5: Denne pudder giver en fin kulør på kinderne og ser naturlig ud.
6: Den bedste ansigtscreme man kunne ønske sig, og som kan bruges både morgen og aften.
7: Min yndlings mascara, som både giver volumen og længde.
8: Den bedste øjenbrynspensel, man kan få, da den er let at bruge og efterlader et naturlig look, hvis man anvender den sparsomt.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar