21. sep. 2014

ØNSKER TIL HUSET

ØNSKER TIL HUSET

KLIK PÅ BILLEDET FOR PRISER SAMT FORHANDLERLISTE

Når man nu går og roder med hus, så gør man sig sindssyg mange overvejelser og tanker om, hvordan det skal indrettes, når det engang står færdigt, og hvilken stil der skal være i huset.
Jeg elsker jo det lidt utraditionelle, og jeg er især vild med hvid og sort, når det kommer til farvevalg. Dertil kommer at jeg synes, det industrielle og grove look er super fedt og meget tidsløst. Desværre er der altså bare lige en Mads, som også gerne vil kloge i det, selvom jeg gerne selv ville styre det hele. Men jeg kan nok ikke komme udenom, at eftersom vi begge har smidt lige mange knapper i projektet, har han ligeså meget ret til at blive hørt, og sådan skal det selvfølgelig også være. Når det så er sagt, er der nogle ting, vi er enige om, vi skal have købt til huset på sigt, når det står færdigt, og det er bla. ovenstående. 
Når vi engang kan flytte ind, er det mest nødvendige, at få købt gardiner til huset (som godt kan blive en ret dyr post), derudover har vi ikke nogle ting, vi som sådan SKAL have, og det giver jo selvfølgelig muligheden for at kunne finde nogle lidt mere unikke ting til hjemmet, og hold nu kæft, jeg glæder mig til at støvsuge diverse genbrugsbutikker, loppemarkeder osv. for sjove fund, som kan pynte i vores kommende hus. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar