11. sep. 2014

TØSEHYGGE OG GRAVID-MASSAGE


Den anden aften havde jeg to veninder på besøg - begge gravide, og vi er sat til at føde trip, trap, træsko med en måned mellem os hver, så der blev rigtig snakket om ALT muligt baby-halløj og også meget andet. Det er så rart at ses med de tøser og få snakket ud om alt muligt, da mine andre veninder, slet ikke står det sted, hvor jeg gør, og ind i mellem er det bare rart at kunne snakke med nogle, som virkelig kan sætte sig ind i den situation, man selv står i. 

Derforuden var jeg igår til gravide-massage. Jesus christ, hvor var det godt, og især her dagen efter kan jeg mærke, hvordan kroppen slapper af på en helt anden måde. For første gang i flere måneder vågnede jeg ikke med ondt i ryggen. Det var som at opleve en helt ny verden! Det var noget Mads havde arrangeret, og han har bestilt seks behandlinger til mig, hvoraf igår var første gang, så jeg glæder mig allerede til næste gang. Så til de gravide, som virkelig døjer med ryggen, kan jeg kun anbefale det, og derforuden tusind tak til min søde kæreste for at give mig denne oplevelse.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar