29. dec. 2014

NEW YEARS EVE

NEW YEARS EVE


Find forhandlerliste samt priser ved at klikke på billedet

Jeg er helt vild med denne type nederdel i øjeblikket - jeg synes virkelig, de er fine. Og hvis man ligesom jeg rigtig godt kan lide at kombinerer råt med feminint, så synes jeg denne slags nederdel er super aktuel til lige netop denne sammensætning. Nederdelen er meget feminin i sig selv, da der er fuld knald på strut-looket. Jeg synes, det er så cool at sætte en cropped top sammen med disse nederdele, men har man ikke maven  til det, skal man holde sig fra det - just sayin'. Ved godt det ikke er så pænt at sige, men desværre er det faktum, og jeg håber ikke, jeg støder nogle. En lille hyggedelle der sidder ud over kanten er bare ikke særlig sexet. Ihvertfald ikke i min optik!
Jeg ville sætte dette sæt sammen med et par helt klassiske stilletter i enten sort eller nude og så holde mig til et klassisk look - både når det gælder hår og makeup, altså ingen Katy Perry hår eller Lady Gaga makeup. 
Personligt har jeg selv lidt ala ovenstående i kikkerten til nytår - dog tror jeg, jeg hopper i en blondebluse og pakker maveskindet ind, for efter en graviditet og minimal med træning, går jeg ikke under den kategori, som kan klare sådan en nederdel med bar mave - ikke endnu ;-) 

4 kommentarer:

  1. Hej Simone :)
    Det kunne være spændende at høre hvordan i tilbringer nytår med et lille barn? Er selv vant til at holde fest med masser af fest og farver ;) men nu er jeg gravid og skulle gerne sidde med min egen lille guldklump næste år, så vil gerne have lidt inspiration til næste år :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej :)
      Jeg plejer også at være til fest og farver - meget endda, så kan godt følge din tankegang :)
      Vi er så heldige, at vi har et hold venner, der har en datter på 7 mdr., som også skal holde en stille og rolig nytårsaften med nogle venner, som også har børn, og der fik vi så lov at komme med :)
      Ellers havde vi egentlig bare snakket om at sidde alene - nytår siger mig ikke en hel masse nemlig. Jeg tror bare, det er vigtigt, at man gør det, man selv føler, der er rigtigt, og for os er det rigtig med en stille og rolig nytårsaften uden for meget larm :)

      Slet
    2. Og tillykke med graviditeten, hvor er det spændende :)

      Slet
    3. Okay det lyder rigtig hyggeligt! :)
      Men det bliver alligevel lidt underligt, at skulle holde en stille og rolig nytårsaften de næste mange år ;)
      Og tak! Vi glæder også rigtig meget!

      Slet