7. okt. 2012

SILVER BRACELETS

Jeg kunne virkelig godt tænke mig et stort sølv herre-ur, da jeg virkelig synes, det er fedt(!!) Det giver et råt udtryk til et ellers som regel feminint look. Jeg har egentlig altid gået mest med guldsmykker, men er efterhånden gået over til sølv, da jeg synes, det er en anelse mere råt end guld. Derfor bliver jeg også nødt til at eje et sølvur og gerne et stort og grovt et af slagsen. Personligt er uret først til venstre fra Marc by Marc Jacobs mit yndlings, og den er også til at komme til for penge (ca. 2000,-) Ligeledes synes jeg også uret først til højre fra Michael Kors er rigtig flot. Jeg er mest til det enkelte uden similisten og alt for mange 'dikkedarer'. Jeg synes, at de to nævnte ure er elegante i al deres enkelthed, hvilket jeg foretrækker. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar