8. okt. 2012

FORANDRING FRYDER

Der er sket små forandringer i hjemmet på det sidste - dog kun småting, men stadig forandringer. Ovenstående er et eksempel på en nødløsning af opbevaring. Vi bor i en lejlighed, hvor mulighederne for en stor garderobe er begrænset, og med alt det tøj, vi eller især jeg er indehaver af, var vi nødt til at komme på en løsning til det tøj, der kræver en hængeplads. Derfor var jeg for en måneds tid siden et smut i Ikea, hvor jeg fandt ovenstående hattehylde, som passede til den ide, jeg havde. Dog var den 'født' træbrun, hvilket er en farve jeg afskyer på alle led og kanter. Heldigvis har jeg en svigerfar, som er selvstændig tømrer og i den forbindelse har et malerværksted. Derfor var han så sød at male den sort for mig. Træet var ikke så modtagelig for farven, så det var ikke alle steder den sorte maling, ville hænge på. Dog synes jeg, dette var til min fordel, da jeg godt kan lide det lidt 'slidte' look, da det giver et unikt udtryk. Hvad synes i om den?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar