11. nov. 2012

AUTUMN FAVORITES

AUTUMN FAVORITES

Jeg har kreeret ovenstående polyvore til jer for at give jer et indblik i mine absolutte yndlings outfits dette efterår og en begrundelse af, hvorfor jeg favoritiserer lige netop disse outfits så højt. Et vigtigt faktum for om et outfit er perfekt, er for mit vedkommende først og fremmest komfort. Hvis det ikke er behageligt at have på, vil jeg ganske enkelt ikke gå i det. Derfor har jeg taget strømpebuksen særligt til mig, da jeg synes, de er super behagelige at have på, og da jeg ikke er specielt meget fan af jeans. Kombineret med en nederdel eller en stor ulden strik, kommer strømpebuksen til sin ret efter min mening. 
Ligeledes har jeg virkelig en fest over kombination mellem feminint og råt. Jeg er mega-fan af denne sammensætning, og jeg bruger det også jævnligt selv. Uld, angora og kashmir er træ vigtige materialer for mig denne vinter, da det er varmt og behageligt på kroppen. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar