28. nov. 2012

CHRISTMAS IS COMMING TO TOWN


Nogle vil måske mene, at det er for tidligt at pynte op til jul, men står man som jeg i butik, er det yderst fordelagtigt at få det gjort i god tid, før det hele billedligtalt hænger en ud af halsen. Jeg elsker mit job, men decembermåned, kan godt være yderst overvældende og en energi-dræber, da der er utrolig travlt. Så min moster, mor og jeg har været i fuld sving i dag med adventskranse, juletræer og kalenderlys. Ligeledes har jeg også fået lejligheden gjort rent og fået pyntet op til jul. Jeg har forsøgt at holde det på et minimum, da jeg ikke er så vild med den helt store Gertrud Sand julepyntning. Der er selvfølgelig også lidt nisser her og der, som jeg ikke har vist jer, og så har jeg da også fået anskaffet mig en mistelten, for det hører sig altså med, synes jeg! I undrer jer sikkert over, hvorfor der ikke er nogle stole ved bordet, dertil kan jeg fortælle, at de er ved at blive udskiftet, og jeg ikke har fået hentet de nye. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar