25. nov. 2012

INSTAGRAM WEEK

Der har været et par fridage i den forløbne uge for mit vedkommende, hvilket har været skønt, især fordi Mads også har haft fri. Fridagene er blevet brugt på familiebesøg, veninder, shopping, biograftur og hygge. Ligeledes er vi nogle barndomsveninder, som af og til bruger en hverdagsaften sammen, og en sådan aften har jeg haft i denne uge. Det er altid rart, at mødes engang i mellem i den travle hverdag for lige at få opsummeret, hvordan tingene står til. Katten er min veninde Maria's, som var vært ved vores tøseaften. Han er ret afslappet og nød tydeligvis os tøsers selskab! 
Den anden aften var vi en tur oppe ved Mads' bror og kæreste og hilse på babygirl, hvor jeg lånte The Julekalender med hjem - bedre julekalender findes bare ikke. Dagen i dag er blevet brugt på langs, for både Mads og jeg har tømmermænd, så vi hygger med Olsen-banden marathon og bland selv. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar