13. nov. 2012

GREY'N'BLACK

GREY'N'BLACK

Ja, I know - endnu engang sort og grå blandet sammen i et stort virevar. Men jeg er virkelig ikke fan af farver i øjeblikket. Jeg er til gengæld mega fan af kontrasten mellem grå og sort, da jeg synes det giver et enkelt og klassisk look. 
De fire outfit er faktisk meget mig-agtige, da hvert sæt har en lille smule Simone over sig, som passer perfekt til mig. Der er ingen af ovenstående sæt, jeg favoritiserer højere end andet, da jeg som sagt kunne finde på at hoppe i samtlige fire sæt. Dog elsker jeg kombinationen mellem læder og strik, jeg elsker dets råhed, da jeg synes det fungerer super godt sammen. Ligeledes kan jeg rigtig godt lide, når man kombinerer herreblazeren samt herreskoene med det feminine.
Alle ovenstående items er forresten fra H&M, og trykker I på billedet finder i priserne!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar