5. nov. 2012

LAST WEEK


Sidste uge var for mit vedkommende rimelig presset, hvilket også kommer ret kraftigt til udtryk gennem mine blog-indlæg. De har mildes talt været ret fesne. Derfor vil jeg denne uge efterkomme dette og være lidt mere tilstede. 
Sidste uge gik med arbejde, forberedelser, 2x København og meget andet. Jeg brugte halvdelen af sidste uge i København, da jeg skulle til et photoshot derovre. Jeg ville rigtig gerne vise jer billederne, men i forhold til kampagnen kan dette ikke lade sig gøre endnu. Derfor får i blot et lille behind the scenes picture øverst i højre hjørne, hvor der er fuld knald på fotograferingen. 
Hele weekenden har stået på København med en veninde, da vi som tidligere nævnt skulle en tur til Sensation. En begivenhed med en masse House musik og folk klædt i hvidt tøj. Der var total gang i den i Parken i lørdags, hvor lysshowet, musikken og stemningen var fuldstændig sublim. Alt i alt har det været en begivenhedsrig uge med nogle fede oplevelser, som jeg kan leve højt på et stykke tid endnu!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar