30. okt. 2012

INSTAGRAM MOOD

Hold da helt op, hvor er jeg da uhyggelig ringe til at blogge for tiden, og jeg beklager meget. Der er selvfølgelig en rigtig god grund, og det er ganske enkelt, at der er for få timer på et døgn til at kunne nå de ting, jeg gerne vil(!!)
Derfor har jeg lavet et lille Instagram-indlæg til jer, da det giver et ret godt overblik over, hvad der er sket siden mit USA-indlæg. Nogle af billederne er fra USA, og er blot med for at give jer et billede af, hvad der også skete i USA. Der foregik jo noget hele tiden.
Når det så er sagt, så har jeg haft ret travlt med alt muligt, siden jeg kom hjem. Jeg startede på job dagen efter min hjemkomst og blev efterfølgende ramt af en ordentlig omgang jetlag, som jeg har fået sovet ud i weekenden. Derfor var det nødvendt med en mokai samt en kanelkiks til søndagens afsnit af Forbrydelsen. Jeg har nogle underlige spisevaner, og dette er blot et af dem! Igår fik jeg min længe ventede Iphone 5, som jeg er rigtig super meget glad for. Ugen her er også ret presset, for torsdag morgen flyver jeg til København, hvor jeg skal over til et photoshoot til en ny landsdækkende elevkampagne for Tøjeksperten og Wagner, hvilket bliver ret spændende, og torsdag aften flyver jeg hjem igen. For derefter igen at kører til København fredag efter job. En veninde og jeg skal nemlig en tur i parken lørdag aften til Sensation - en fest med en masse House musik og en masse mennesker klædt i hvidt tøj. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar