7. dec. 2012

FASHONISTA

FASHONISTA

Jeg har kreeret denne polyvore til jer for at vise, at jeg også kan andet end lave outfits i sort, hvid og grå. Sagt på anden vis, så har jeg tænkt ud af boksen. Jeg har forsøgt at skabe nogle outfits, som er anderledes og en smule hippie-inspirerede. 
Jeg er pt. super inspireret af den svenske blogger Angelica Blick, da jeg først og fremmest synes, hun er gude smuk, men samtid også synes, hun er vildt godt til at kombinerer sit tøj på kryds og tværs. Derfor er denne polyvore lavet på baggrund af inspiration fra hendes stil, og jeg er faktisk ret stor tilhænger af alle tre outfits, da det er anderledes og generelt bare super cool. Jeg er virkelig fan af at kombinerer det drengede med det feminine, hvilket gør sig gældende i alle tre outfits. Der er en god vægt mellem det rå og det feminine - min absolutte yndlings kombination til ethvert formål. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar