12. dec. 2012

INSTA-WEEK

Det er efterhånden ved at være længe siden, at jeg har opdateret jer med et Instagram indlæg. Det er egentlig ikke fordi, jeg har været passiv på Instagram, jeg har bare rigtig meget arbejde om ørerne lige pt., og er ret bombet, når jeg kommer hjem fra arbejde, og har i den forbindelse ikke haft overskuddet til at blogge.
Dagene er på mange måder ret ensformige lige nu - kort sagt; så arbejdes, spises og soves der, sådan mere eller mindre. Heldigvis er der en enkelt fridag ind i mellem, hvor jeg kan gøre, hvad jeg har lyst til, og så er der jo søndagspakkerne hver uge, som altid er en super hyggelig måde at slutte en uge af på her i December. Ligeledes har jeg i denne uge samt den forgående uge haft nogle dage, hvor jeg ikke har været helt på toppen - ret belastende når arbejdet tager en del energi, hvilket har resulteret i en ret flad Simone, når vi er nået til aften. Heldigvis bærer Mads over med mig, og accepterer at jeg går i seng tidligt og ikke altid er lige snaksalig! Han har i det hele taget været en ret god kæreste her i December - ikke at han ikke plejer at være det, men han tænker over, at jeg har lange dage, og er egentlig pisse god til at klarer ærterne herhjemme - stor ros til ham! 
I dag har jeg også haft mig en fridag, og selvom jeg har haft fri, er det først nu her kl. 21, jeg kan læne mig tilbage og slappe af. Dagen er gået med julegaveindkøb sammen med min mor og moster, og så er der sket en ret stor ting i mit liv. Mit lange hår er nemlig blevet klippet af og er istedet erstattet med en lang page. Jeg er faktisk ret godt tilpas med resultatet, og i skal selvfølgelig nok få det at se. Nu vil jeg putte mig under dynen og se en Alene Hjemme film - dem bliver man aldrig for gammel til!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar