24. dec. 2012

MERRY CHRISTMAS SWEET READERS


Jeg synes da lige, jeg ville ønske alle jer søde læsere en rigtig glædelig jul samt et lykkebringende nytår. Jeg beklager meget min manglende tilstedeværelse på bloggen den senere tid. Men jeg har simpelthen haft fuldstændig sindssyg travlt på arbejde og været helt flad om aftenen, så overskud er ikke ligefrem noget, jeg har været vildt meget i besiddelse af i denne måned. 
4. lys i adventskransen har været tændt, hvilket også betyder adventsgaver. Jeg var så heldig at få alle 3 Fifty Shades bøger af Mads samt to DVD-film. Forkælede mig! 
Pandebåndet er en lille du-har-fortjent-det-efter-en-travl-arbejdsmåned-gave til mig fra mig. Jeg elsker dyreprintet og så det faktum, at den er af angora og bare er super blød. 
Og så har jeg faktisk allerede fået en julegave - fik den af arbejdet igår, da jeg fik fri. En dag og nat creme samt noget at rense huden i fra Tromborg. Jeg glæder mig helt vildt til at prøve det af. Jeg er ikke så god til at få renset min hud, men det kan jo være, jeg bliver det, hvis denne fra Tromborg er helt fantastisk. Nu vil jeg se Mickey's juleshow og slappe lidt af, inden vi får gæster. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar