27. dec. 2012

INSTAGRAM @SIMONEOE

Så er juletravlheden ovre og bytte-bytte købmand samt udsalg startet med et brag i dag! Jøsses så travlt, vi har haft i butikken. Anyway, så er det tid til et lille Instagram-indlæg (Find mig under @simoneoe) 
Jeg har været ret fraværende i min vennekreds her i December, da mange timer bruges på jobbet. Derfor har jeg virkelig nydt de få gange, jeg har ses med venner og veninder. En enkelt weekend blev også brugt i byen med tre dejlige damer - dog uden indtagelse af alkohol. Ligeledes var jeg på den 1. juledag, og der blev der vidst også drukket for de weekender, jeg ikke har været afsted. Sjovt det var det hvertfald - så nu er jeg varmet op til nytårsaften. 
Juleaften blev holdt hos mine forældre, hvor vi var mine brødre, mine forældre, min moster, hendes mand samt deres to drenge, min onkel og min morfar og jeg. Vi plejer altid, at holde jul ved mine forældre. Det var en rigtig hyggelig aften, hvor der blev spist, sunget, danset om juletræ, spillet, pakket gaver op og hygget. Nu undrer i jer sikkert over, hvorfor Mads og jeg ikke har holdt juleaften sammen. Til det har jeg kun at sige, at ingen af os var klar til at 'opgive' vores familie fremfor hinandens. Ydermere er vi i vores familie ikke så hurtige juleaften, så Mads kom da deres juleaften var 'færdig', hvor vi på det tidspunkt stadig var igang med at pakke gaver op! Længe leve sneglefart. 
Slutteligt er Mads blevet ejer af en iPad mini, som er udstyret med Fifa. Wow, så ophidsende. Nej, vel!? Dog vil jeg sige, at jeg har taget mindst ligeså godt i mod vores nye medlem af vores lille familie, som Mads har. Jeg har nemlig en lille smule benzin i blodet, og har hentet Need For Speed ned til den, og er egentlig mindst ligeså meget gamer-nørd som Mads. Jeg vil slutte af for nu - nyd de sidste dage i 2012! :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar