29. dec. 2012

NEW YEARS EVE

NEW YEARS EVE
År 2012 er snart ovre, hvilket betyder at nytårsaften nærmer sig med hastige skridt. Derfor har jeg i ovenstående kreeret en polyvore til jer over muligheder til nytårsaften. Jeg ved, at rigtige mange har store forventninger til nytårsaften - personligt har jeg det ikke selv, da jeg som regel synes, man bliver skuffet hvis man sætter næsen for højt lige netop denne aften. 
Alle tre sæt kunne sagtens være noget, jeg kunne finde på at hoppe i nytårsaften, men da jeg ikke regner med at skal i byen i år, har jeg besluttet, at mindre godt kan gøre det. 
Jeg synes egentlig, der er mange muligheder tøjmæssigt nytårsaften, da kombinationen mellem tøj og dullegrej ikke har nogle grænser. For mit vedkommende er glimmer, rød læbestift samt fancy øreringe et must i år for mig, hvilket også ses i ovenstående. Ligeledes har jeg prøvet at finde nogle kjoler, som har nogle lidt mere særprægede snit end hvad man ellers ser. Den første kjole med slids og åben ryg fra Vila, synes jeg er rigtig fin, og at den er gulvlang gør den bestemt ikke mindre nytårspræget. Ligeledes synes jeg, at kjole nummer to er ret anderledes til trods for, at den er sort og derved ret 'normal' i farven. Men den måde den er skåret på gør, at den skiller sig ud. Den sidste kjole er jeg ret vild med, da jeg elsker at den har en så åben v-hals. Ydermere synes jeg, det er super flot med glimmerlokket, da det virkelig gør den festlig. 
Jeg har stylet alle tre kjoler med smykker og læbestift. Jeg har bevidst kun smidt øreringe til samt en enkelt ring til den sidste, da jeg synes, at for mange smykker kan være  for iøjefaldende og tage opmærksomheden væk fra kjolen. 
Jeg kunne komme med mange flere beskrivelser af, hvorfor jeg har valgt at sætte tingene sammen på ovenstående måde, hvilket jeg vil skåne jer for. Derfor vil jeg slutte af for nu, og bruge resten af aftenen sammen med Mads. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar