3. jan. 2013

NEW AT HOME

Jeg har længe gerne ville have udryddet Mads' meget farveprangende hjem, og eftersom jeg flyttede sidst ind, har jeg måtte leve med de meget stærke farver et stykke tid. Heldigvis fik jeg overbevist Mads om, at rød altså er en gyselig farve i hjemmet. Efter projekt udryddelse af rød farve, synes jeg pludselig at der blev ret farveløst efter julepynten blev pillet ned her efter jul. 
Jeg var så heldig at få en HAY-pude af mine brødre i julegave, hvilket gav mig blod på tanden til en smule mere farve. Derfor fandt jeg den søde lille pude fra Ferm Living i Århus i dag samt ovenstående lysestager. Jeg har egentlig længe været tilhænger af stagerne - synes de er super seje! Jeg kunne godt tænke mig to mere af slagsen - en gul samt en træfarvet. De ryger på ønskesedlen til min fødselsdag her om et par måneder sammen med uendelighedsstagen. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar