6. jan. 2013

SUNDAY MORNING

Omsider lykkedes det mig at sove længe! Jeg er bestemt ikke en af de personer, som ligger og snuer til langt op af formiddagen, men ind i mellem er det altså rart at få sovet ud. Sove længe er et vidt begreb, men for mit vedkommende var det til 9.30 i dag, hvilket er lang tid for mig.
Anyway.. Et nyt år er begyndt, hvilket betyder en ny sund start for vores vedkommende. Med meget arbejde samt julefrokoster i december er træningen samt maden blevet nedprioteret. Derfor har vi smidt alt, hvad der var usundt ud, så vi kan starte på en frisk. Dagen startede derfor med en smootie samt scrambled eggs. Det var faktisk rigtig lækkert og mættende. Mads er taget på arbejde, så dagen står for mit vedkommende på 1. stk. rengøring af lejlighed samt en tur i hallen for at se håndbold. Rigtig dejlig søndag søde læsere. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar