6. jan. 2013

I'M SO INSPIRED


Det er ligesom om rengøringen er blevet sat lidt på standby, for jeg er i mit kreative hjørne i dag! Derfor vil jeg lige vise jer, hvad jeg har kreeret. Ovenstående billeder er nogle, jeg selv har lavet. Rammerne er fra IKEA, indholdet er homemade! Faktisk er billedet med hunden et kort, som jeg har fundet i Tiger og klippet i, så det er tilpasset rammen. Det andet billede er noget, jeg selv har lavet. 
De to fyrfadslysskjulere er lavet ud af gamle dåser, hvor jeg har klistret papir udenpå. Ret smart, hvis jeg selv skal sige det. De kan selvfølgelig også bruges til andet end fyrfadslys, som fx. små vaser til blomster. Det er kun fantasien, der sætter grænser. Vil smutte for nu, for nu skal jeg altså have overstået rengøringen!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar