10. jan. 2013

HAVING SOME FOOD

Vores genopstartede træning samt kostomlægning er i den grad trådt i kraft. Jeg er så øm i min krop i dag efter gårsdagens træning - men som sagt, så skal det være skidt, før det bliver godt. Et udtryk jeg klynger mig rigtig meget til disse dage. 
Anyway, efter en god omgang træning, skal der nogle proteiner til, hvis man skal få det bedste ud af sin træning. Normalvis står Mads for aftensmaden, men igår havde jeg været kreativ og lavet mad ala Simone. 
Menuen stod på scrambled eggs tilsat spinat og skinketern. Ydermere havde jeg lavet en salat bestående af mango, drageæble samt tørrede tranebær. Det lyder jo ikke af ret meget, men det er utrolig mættende, og man er ikke i køleskabet senere på aftenen, fordi maven knurre. Så alt i alt ret tilfredsstillende og en anbefaling værdig.

Hvis det er svært at komme igang, kan jeg anbefale www.madlog.dk, som er super god til at kickstarte den sunde linje med. Det er en side, hvor du kan skrive det ind, du spiser, samt den motion du dyrker. Så beregner den, hvor mange kalorier, du har indtaget i løbet af dagen, og hvor mange du har til gode. Ydermere kan du sætte dine mål ind på siden under din egen private bruger, og derved fortæller den dig, hvornår du har tabt det, du gerne vil tabe, hvis du vel og mærke taster det ind. Det er let og overskueligt, og så koster det kun 100,- for 10 uger. Der findes selvfølgelig også gratis alternativer, men netop denne side er super gennemført og let at overskue. Så nu er der ingen undskyldning ;) Jeg har selv brugt den før, ligeledes har Mads - og vi kan klart anbefale det!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar