9. jan. 2013

LIFE IS CHANGING

Rimelig egocentrerede billeder, hvilket passer til den kommende tekst, så er du en sart sjæl, så vil jeg råde dig til ikke at læse videre. 
Jeg har det meste af dagen gået og diskuteret med mig selv om, hvorvidt jeg skulle lave et indlæg som dette, da jeg helst holder de mere personlige tanker og overvejelser for mig selv, da jeg helst vil holde det private væk fra det offentlige. Men da jeg egentlig tror, at jeg ikke er den eneste, som har det på denne måde, har jeg besluttet mig for at i gerne må være en del af mine tanker.
Som i kan se har bloggen fået nyt layout - mest af alt fordi jeg var træt af det andet. Men samtid også med, at bloggens eksistensgrundlag har ændret sig en smule. Mine indlæg er blevet en smule mere personlige, hvorved jeg har tilpasset bloggens layout herefter, så denne også fremtræder mere personlig (dette kan dog ændre sig flere gange, da jeg godt kan lide at forny). 
Derforuden er der gennem det seneste år sket en hel del i mit liv, og eftersom bloggen ikke har eksisteret mere end et halvt år godt og vel, er i ikke bekendte med dette, og det er heller ikke noget, jeg har i sinde at publicerer. Men de forandringer der er sket, har betydet rigtig meget for mig.
Som i ved fylder Mads rigtig meget i min hverdag og i mit liv. Jeg elsker ham overalt på jorden, og i og med at jeg har en kæreste, som er nogle år ældre end mig selv, og at jeg på mange måder også er ældre af sind end af alder, begynder man at tænke i andre baner end blot fest og farver.
Pludselig er samtaleemner som hus og børn ikke så fjern fra en længere, som de engang har været. Og pludselig er det ikke så fedt, at gå i byen hver weekend for at drikke hjernen ud, som det har været. 
Personligt kan jeg mærke på mig selv, at jeg er begyndt at tænke anderledes. Ideen om at have sin helt egen familie, er ret overvældende og en spændende tanke. Men som tiden går, begynder den efterhånden at virke mere realistisk, og for mit vedkommende kommer der ikke til at gå mange år, før det realiastiske bliver en realitet. Det er en dejlig følelse, selvom den er en smule skræmmende. 
Fremadrettet vil i også opleve at bloggen bliver mere personlig, grundet mit efterhånden en smule ændrede syn på flere ting.  Der vil stadig være inspiration til tøjsammensætninger, outfit billeder osv. Men de mere personlige indlæg, vil være mere fremtrædende. Jeg håber ikke, at det har skræmt jer helt væk, og at i stadig vil have lyst til at læse med her på bloggen! Varme tanker herfra.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar