21. jan. 2013

INSTA-WEEK

1. Wood Wood cap på vej til mig! Normalvis synes jeg godt, en cap kan blive for drenget - men kombineret med det rigtige sæt tøj, synes jeg en cap til piger, er for sejt! 2. VM i herrehåndbold - jeg elsker det! Det er klart en af mine favoritter i tv, når det danske herrelandshold spiller. Og så oven i købet med popcorn og cider, så bliver det ikke meget bedre. 3. Skøre Mads, der var rigtig glad for at få burger og fritter på vores tur til Århus. Der blev også kigget i mange tøsebutikker, så der er ikke noget at sige til, at han trængte til et ordentlig drengemåltid! 4. Lørdag aften var Mads og jeg ude ved min moster og hendes mand til tapas-aften. Den ene af mine brødre joinede også selskabet - så mens os tøser gik i køkkenet, passede drengene ungerne. 5. Faldt over denne fantastiske skjorte fra Ganni i Magasin i Århus, da vi var dernede. Det var svært at få armene ned over den, og jeg var også en anelse vemodig, da jeg skulle give min afsked til den - derfor er den nu et solidt ønske på min ønskeseddel. 6. Et lille selvcentreret ego billede har lige sneget sig med denne uge. Jeg blev jo lige nødt til at flashe min fine nye Acne t-shirt. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar