9. feb. 2013

GREY AND COLD

WEARING: T-shirt//H&M - Blazer//Just Female - Skirt//Asos - Shoes//Pavement

Jeg vil først lige understrege, at det var pisse koldt at tage disse billeder - men hvad gør man ikke for sine læsere. Jeg har i dag været ret afslappet klædt, trods dresscode på arbejde (vi skal helst være lidt pænere klædte fredag og lørdag). I og med håret er enkelt og elegant, synes jeg godt, man kan klæde sig mere afslappet og samtid være pæn. Derforuden elsker jeg den trend, som kigger mere og mere frem i modebilledet med ens print, mønster, farve what so ever både foroven og forneden. Dette vil jeg også komme lidt mere ind på i morgen - jeg har nemlig planlagt et par indlæg til jer, hvilket jeg vist også efterhånden skylder, efter at have været ret sløv til at blogge denne uge!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar