17. feb. 2013

HAPPY BIRTHDAY, MY LOVE

Godaften blog-land. Der har været lidt stille på det seneste, da jeg har haft travlt med at komme ovenpå. Torsdag og fredag havde jeg det mildest talt af helveds til og lå med næsten 40 i feber! 
Min fantastiske kæreste, Mads, havde fødselsdag igår, hvilket selvfølgelig skulle fejres. Derfor havde vi gæster til formiddagskaffe - en god blanding af lidt familie og en enkelt kammerat. Det var super hyggeligt, men efter en uges sygdom, følte jeg mig helt flad, da gæsterne tog hjem hen over middag og gik på hovedet i seng. Dog skal vi igen i næste weekend fejre fødselsdag, dog på en lidt anden måde - her er det nemlig til aften, med god mad, vin, andre våde drikke, bytur og godt selskab, hvilket vi begge ser frem til. 
Dagen i dag har stået på barnedåb hele dagen, så nu er jeg efterhånden klar til at putte mig under dynen, så jeg kan være klar til arbejde i morgen. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar