15. feb. 2013

SUMMER WANTIES

SUMMER WANTIES

Når man alligevel skal fortsætte med at ligge syg herhjemme, kan jeg jo ligeså godt bruge nogle af de vågne timer på at drømme mig væk til sol og varme, hvilket jeg har brugt noget af tiden på i dag.
Jeg ELSKER på alle tænkelige og fantaserende måder sommer! Jeg er en livsnyder om sommeren, og jeg bruger mange timer udenfor, når vejret er godt. Mulighederne er simpelthen bare større, når vejret er godt. Derfor længes jeg super overdrevet meget efter sommeren, solen, sandaler og bare ben. 
Forhandlerliste samt priser på ovenstående finder i ved at klikke på billedet!

I undrer jer sikkert over, hvorfor jeg slet ikke har hypet Valentinsdag igår eller nævnt noget om dagen overhovedet, og det kan jeg give jer et helt klart svar på: Jeg hader Valentinsdag; siger hende med kæreste. Jeg synes, det er simpelthen så opreklameret, og personligt sætter jeg mere pris på at blive overrasket på årets 364 andre dage end den mest oplagte af dem alle. Mit had skyldes ikke, at jeg har dårlige erfaringer med denne dag eller noget i den retning. Jeg hader den dag af ren og skær princip, og det bliver meget svært at overbevise mig om andet. //Peace

Ingen kommentarer:

Send en kommentar