31. mar. 2014

COMWELL KELLERS PARK

En helveds masse billedspam til jer på sådan en højhellig mandag. Mads og jeg var i sidste uge nogle dage på spaophold på Comwell i Kellers Park, som ligger ved Vejle Fjord, og det var skønt! 
Vi havde nogle gavekort til Comwell, som skulle bruges, og vi valgte derfor dette sted, fordi det var så utrolig smukt og omgivelserne var i orden. Både værelset og fællesarealerne var super lækre. Som jeg sagde til Mads, så kunne jeg nemt vænne mig til at leve på denne måde, men det bliver nok lidt dyrt i længden.
Med i vores ophold var der fri afbenyttelse af hotellets spaområde, en 4 retters menu om aftenen og morgenmad næste morgen. Maden var upåklagelig - det var virkelig lækkert. Jeg har noteret på hvert "mad-billede", hvad det er - nok ligeså meget en reminder til mig selv, da jeg virkelig synes, det var godt. Og selvom portionerne var små, så trillede vi nærmest derfra. For søren hvor blev vi mætte!
Fra vores værelse havde vi udsigt ned over Vejle Fjord og udsigt ned til spa'en, så vi var hurtige til at komme ned og få det afprøvet. Selvom jeg ikke er den største vandhund, så var det ret godt. Faktisk boede vi på gang med det danske kvindelandshold, som var på træningslejr - lidt sjovt faktisk, selvom jeg egentlig ikke kunne kende nogle. Må nok erkende at jeg foretrækker herrehåndbold! 
Det var en rigtig lækker tur, vi havde, og det var tiltrængt. En kærestetur i ny og næ har aldrig skadet nogen, og det er bare så rart at sætte hverdagen på standby for en stund og så nyde hinanden engang i mellem. 

2 kommentarer:

  1. Åh det ser fantastisk ud! At kunne slappe af på den måde og bare nyde hinandens selskab.

    SvarSlet
    Svar
    1. Det var også fantastisk :) Og du har helt ret - det er skønt at nyde hinanden på den måde ind i mellem!

      Slet