10. apr. 2014

IT'S NEVER TO LATE

Jeg har virkelig været i tænkeboks mht. bloggens fremtid, for som i nok har kunnet fornemme, så har min energi omkring bloggen været absolut minimal på det seneste. 
Det er vigtigt for mig at understrege, at det ingenting har med mine læsere at gøre. Der er ingen negative vibes dér overhovedet - tværtimod, i behandler mig super lækkert.
Mest af alt omhandler det mig selv, og hvordan jeg er begyndt at tænke. Ligeså vel som jeg også har haft brug for en pause herfra, for at revurderer bloggens situation, og hvad der skal ske med den. For flere af jer læser med pga. mode. Jeg kan se på mine læsertal, at de indlæg som indeholder mode, styling etc., er ret populære blandt mine læsere. Derfor kommer jeg nok til at skuffe flere af mine læsere, når fashion fremadrettet ikke bliver en ret stor post her på bloggen. Fashion er stadig en stor del af mig, men den har fået en lidt anden betydning. 
Som jeg før har nævnt, så er bloggen mit frirum, man kan vel godt kalde det en slags digital dagbog. For selvom jeg er meget privat, så deler jeg stadig mine tanker med jer, og fremadrettet tror jeg også, i vil komme til at opleve lidt mere af 'mig' herinde, end hvad i hidtil har gjort. 
Jeg har endnu ikke helt bestemt mig for, hvordan jeg skal introducerer jer for den 'nye' blog, som jeg satser på har release omkring 1. maj. Jeg håber blot, at i vil støtte op omkring den, og selvom det lyder, som om der kommer til at ske den helt store forandring, så bliver det ikke den helt store omvæltning, regner jeg ikke med, ihvertfald ikke når det kommer til bloggens udseende. Hold jer muntre indtil :-)

5 kommentarer: