5. mar. 2014

LITTLE JOSEPH

Prøv lige at se, hvem der flyttede ind hos os i går. Selveste lille Joseph - endefuckinglig!!
Han passer så godt ind, og selvom han er en lille smule uhyggelig, så er det dét, jeg elsker ved ham. Jeg tror, han har befundet sig på samtlige collager over det seneste år, når jeg har lavet collager med ting, jeg gerne ville eje, så at han nu bor herhjemme, er virkelig lykken.
Det er en gave fra Mads, så da der stod en lille kasse til mig herhjemme i går efter en meget lang dag med kursus, blev jeg virkelig ellevild, da jeg så, hvem der gemte sig i kassen.
Jeg har tidligere skrevet, at Little Joseph var fra Hay, men designeren bag hedder Maxim Velčovský. Hay har bare forhandlet ham, hvilket tilsyneladende var nok til at forvirre mig.  

2 kommentarer:

  1. Sikke en dejlig overraskelse!
    Han er sku lidt uhyggelig - men på det fede måde :P

    SvarSlet
    Svar
    1. Rigtig dejlig overraskelse :) Hæhæ ja, lidt uhyggelig er han, men som du selv siger, så er han det på en cool måde :P

      Slet