3. mar. 2014

I WANT THIS RIGHT NOW


1. Taske, Mulberry / 2. Little Joseph, Maxim Velčovský / 3. Ørering, Jane Kønig / 4. Ørering, Jane Kønig / 5. Hånd, Hay / 6. Stol, Tolix

Det er ved at være længe siden, jeg sidst har lavet sådan et indlæg her til jer, og det skyldes egentlig, at jeg ikke rigtig har haft så mange ting, jeg godt har kunne tænke mig. Eksempelvis befinder der sig ikke et eneste stykke tøj ovenfor, hvilket er yderst usædvanligt, men jeg mangler ganske enkelt ingenting - endnu!
Jeg har fødselsdag i April, hvor tasken ligger som klart favorit blandt ønskerne - faktisk er det, det eneste jeg ønsker mig. Jeg vil hellere ønske mig en stor ting, frem for flere små som jeg ønsker mig knap så meget.
Mit næste køb af tingene ovenfor er nok hånden fra Hay i den store udgave, da det er den eneste størrelse, jeg mangler. Og den er også let at nå for penge, mener den koster 170,- eller deromkring.
Little Joseph befinder sig også stadig på listen over ting, jeg rigtig gerne vil eje. Den er stadig udsolgt på samtlige hjemmesider, hvilket er begyndt at irriterer mig ret meget, da jeg virkelig gerne, vil eje den. Så jeg holder stadig et vågent øje med diverse hjemmesider!
Jeg har endnu ikke besluttet mig for, om det skal være to stole eller to skamler fra Tolix endnu, men det er heller ikke noget, vi mangler lige nu, men tilføjet til ønskesedlen, det er den nu.
Slutteligt er der de to øreringe fra Jane Kønig, som jeg synes, er super fine og enkle. Jeg har fået lavet et ekstra hul i øret, og mangler derfor et smykke dertil, som jeg kan have i hele tiden, og der kunne en af ovenstående være rigtig fine.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar