1. mar. 2014

TOLIX CHAIRS



Endelig er jeg i besiddelse af en computer igen - dog med visse komplikationer, da der er blevet lagt Windows 8 på den, hvilket jeg absolut ikke kan finde ud af, og min tålmodighed parret med et nyt styresystem er bestemt ikke nogen god sammensætning! 
Nå, nu da jeg har været væk et par dage, har jeg gået og tænkt lidt over, hvad jeg godt kunne tænke mig til hjemmet, da der er nogle enkelte ting, som står højt på listen. Jeg kunne faktisk rigtig godt tænke mig et natbord til vores europalleseng, og da jeg ikke synes, det må blive for nusset, så har jeg faktisk tænkt lidt alternativt, og er nået frem til, at jeg vil have en stol eller en skammel som natbord. 
Tolix-stolene har jeg hevet frem før og vist jer herinde, og det er også en stol eller skammel fra lige netop dette brand, jeg har ledt mine tanker hen på, da jeg tror, de ville gå ret godt i spænd med sengen - især den i sølv. Hvad tænker i om den ide? 

2 kommentarer:

  1. Lad mig tippe om at Ilva laver nogle tolix skammeler til 400,- De går under navnet "Tallow" og findes i sølv.

    SvarSlet