18. maj 2014

STRANDKLAR

Jeg har en lille smule optur over dette køb, jeg gjorde mig i H&M forleden. Jeg HADER, at finde bikini.... Men det gik faktisk overraskende godt med at finde en i år - godt nok er det ikke matchende over- og underdel, men hvad fanden? Det gør ikke så meget, synes jeg ikke - slet ikke når toppen er sort. Underdelen er dog kun på størrelse med et frimærke, når de er på, men det er typisk for H&M's modeller, synes jeg. De passer pigerne i bladende, og så må vi andre bare indfinde os med vores ikke model-agtige mål. Så kan jeg i stedet have en fest over, at bikinitoppen er to størrelser større, end jeg normalvis bruger. Længe leve større bryster! Så må jeg blot krydse fingre for, at de ikke kommer til at miste tyngdekraften, når graviditeten er ovre og baby er færdig med at suge det sidste liv ud af dem. Men den bekymring har jeg nu ikke i sinde at forholde mig til endnu...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar