16. maj 2014

BABYBULE OG GALLAKJOLE

I får lige et billede af Mads og jeg i stor format, bare fordi vi er så pisse flotte at se på! Hehe ej, tænkte det var bedst sådan, så i kunne få et godt billede af, hvordan kjolen var på. Jeg følte mig så godt tilpas i den, og der var plads til den lille mave, hvilket ikke var en selvfølge, da min mor ikke vidste, at der var en baby inde i maven, da hun startede med at lave den. Heldigvis var der stræk i stoffet, så den strammede ingen steder.
Både hår og makeup har min mutti fikset - i know, jeg er indehaver af en alt-mulig-mor, og det er bare pisse fedt. Håret supplerede kjolen rigtig fint - det samme gjorde makeuppen. Det var skønt at være iført en så fin kjole igen - sidst jeg var det, var da jeg var til galla, og så er man jo heller ikke pige for ingenting.
Mads var iført jakkesæt fra Tiger of Sweden, skjorte fra Eterna og sko fra Royal Republiq. Han så nu heller ikke værst ud ;-)
Jeg får en lille smule kvalme over min bleghed, men sådan er det, når man ikke må gå i sol og vejret herhjemme i DK ikke tillader en nice tan hele året rundt. Jeg var heller ikke helt tilfreds med at Mads gik i sol et par gange op til brylluppet, så kunne jeg stå der og være helt hvid. Øv, hvor jeg hader at være så bleg, men sådan er det. Så længe baby har det godt, så har jeg også - så må jeg bare leve med at ligne snehvide! 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar