2. jul. 2014

ISABEL MARANT ETOILE


Jeg synes, den sidste halvanden uge har været hård ved mig. Derfor trængte jeg til at forkæle mig selv, og når jeg forkæler mig selv, så køber jeg enten blomster til mig selv, smider mig i sengen med min yndlingsserie eller shopper. Denne gang blev det altså til det sidste. 
Det er faktisk ved at være længe siden, jeg har købt noget til mig selv, som ikke har været en nødvendighed. Med en voksende mave og tøj og undertøj, der konstant sidder ubehageligt, har pengene gået til dette, og nu trængte jeg altså bare til at sige skid hul i de nødvendige ting - nu vil jeg have mig noget lækkert. Derfor købte jeg denne t-shirt med mig hjem igår. Faktisk har jeg set på den før, da jeg er helt vild med farven og kvaliteten, men på daværende tidspunkt, synes jeg 800,- var meget at smide efter en t-shirt. Den var pludselig en hel del mere tiltalende, da der sad et fint gult klistermærke med -50% på, og derfor tvivlede jeg ikke et sekund - den måtte med! Jeg er sikker på, jeg bliver glad for den, både gennem min sidste del af graviditeten, da jeg har købt den oversize, men så sandelig også efter. Den ville gøre det ret godt sammen med et par sorte jeans og en blazer. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar