30. jun. 2014

FARVEL EUROPALLESENG


Det er med sorg i hjertet, at jeg har skaffet mig af med min europalleseng. Men desværre følte jeg mig nødsaget til det, da europallesengen viste sig at være et slaraffenland for edderkopper, og jeg kommer virkelig ikke godt ud af det med edderkopper. Jeg har flere gange haft den skide seng skilt helt ad, fordi der var kravlet en edderkop ind under. Da jeg den anden dag gik i seng, og der så befandt sig en edderkop under min dyne, som efter jeg var sprunget op, flygtede ind under sengen, så jeg ikke kunne sove, fordi jeg var bange for den kom retur - ja, så måtte sengen UD! 
Så hvis i har i tankerne, at i vil anskaffe jer en sådan seng, så skal i ikke være bange for edderkopper! Derfor sover vi nu på madrasser på gulvet, indtil der er fundet en anden løsning. Jeg har noget i tankerne, som jeg godt kunne tænke mig, men det er ikke noget, der haster - ikke så længe maven ikke er større. For jeg får nok lidt problemer med at komme op helt nede fra gulvet, når jeg har en stor mave, men den bekymring til den tid :-)

2 kommentarer:

  1. Før du fik pallerne på værelset, fik du så slebet pallerne og rengjort dem? De ligner at dine paller så meget beskidte ud. Tror det har noget med edderkoppeben at gøre..

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg fik dem ikke slebet, jeg gjorde dem rent i sæbevand :) Og det er bevidst, at de ser beskidte ud ;)

      Slet