9. jul. 2014

REJSE OUTFIT


1. SWEAT, T BY ALEXANDER WANG | 2. CAP, BOY LONDON | 3. PANTS, VILA | 4. SNEAKERS, NIKE | 5. T-SHIRT, T BY ALEXANDER WANG | 6. SWEATSHIRT, BLK DNM | 7. PANTS, DAVID LERNER | 8. SANDAL, SENSO

Jeg kan lige så godt være ærlig - når jeg rejser, så rejser jeg ikke med stil, så rejser jeg komfortabelt! Når man skal sidde 16 timer i en bil godt og vel for at komme på ferie, så er komfort det eneste, jeg har i hovedet. Det skal være noget tøj, der er løst og behageligt at have på, så det derved ikke strammer eller gnaver nogle steder, og der er sweatpants, en løs t-shirt og en hoodie bare det bedste at iføre sig - ihvertfald i min verden. Derfor afspejler en af ovenstående to outfits faktisk meget godt, hvad jeg skal rejse i. Kan i gætte hvilken af de to, det er? :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar