10. jul. 2014

ENDNU EN OMGANG ØNSKER TIL TRUNTEN


TIPPI, PRIVAT BRUGER FRA INSTAGRAM SÆLGER DISSE | DUKKEVOGN, SMALLSTUFF | TÆPPE, FABELAB | GRIS, JELLYCAT | AKTIVITETSSTATIV, MOULIN ROTY | DUKKESENG, SMALLSTUFF | DUKKER, MINIROOM

Jeg er begyndt at skrive ned, hver gang jeg kommer på noget nyt, jeg ønsker mig til trunten, hvilket også betyder, at jeg allerede har flere ønsker til både dåbs- og barselsgaver. 
Ovenfor er et lille udkast af, hvad jeg ønsker mig til hendes værelse, når et sådan et engang skal indrettes i det nye hus. Nogle af tingene er endnu for store til, at hun får glæde af det, før hun er et par år, men derfor kan jeg jo godt ønske mig det til hende. 
Jeg er helt vildt med alle tingene ovenfor - de er så fine på hver deres måde. Især tippien er jeg helt vild med, den er så sej, og jeg kan selv huske, hvor meget jeg som lille elskede at bygge huler og lege i disse, så derfor synes jeg, den er ret aktuel. Faktisk er den allerede bestilt til hende ;)
Resten af tingene må forblive ønsker, da det ikke går at købe det hele selv. 

2 kommentarer:

  1. Hej Simone.
    Hvor er den tippi bare fin! Kan du huske hvad insta-brugeren hedder?
    Den er vist lige det min niece skal have i fødselsdagsgave:)
    Kh Marie

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Marie.
      Den er nemlig bare rigtig fin - den laves i flere forskellige farver. Brugeren hedder Mylittlevibes :)

      Slet