11. jul. 2014

SOMMERFERIE


Billederne ovenfor er fra vores ferie til Italien sidste år, og ligesom sidste år er destinationen den samme i år. Jeg elsker at komme til Italien - det er ligesom at komme hjem! Vi skal bo i en hytte få meter fra stranden, bare Mads og jeg! Det bliver såå skønt at "få sit eget". Nu hvor vi bor hjemme, bliver man nødt til at tilpasse sig, og jeg glæder mig derfor til, at vi selv kan sætte dagsordenen. 
Derforuden er det også vores sidste ferie alene, hvilket er meget underligt at tænke på, så den skal nydes i fulde drag. Sidste år holdt bloggen ikke "sommerferie", men i år bliver det anderledes. Jeg har brug for en ferie offline, hvor jeg kun tænder computeren, hvis jeg virkelig føler for det, og ikke fordi jeg skal. Jeg har heller ikke planlagt nogle indlæg, så de næste par uger, bliver der stille herinde. Dog kommer jeg nok til at poste lidt billeder på Instagram, så hvis i stadig gerne vil følge lidt med i, hvad der sker, så kan i altid finde mig derinde under @simoneoe :-) Arrivederci. 

2 kommentarer:

  1. Flotte flotte billeder og en flot blog i det hele taget. Jeg fandt dig under BEDREBLOG.DK hvor vi åbenbart begge er blevet beæret med en plads ;-)

    Jeg bliver her på kanalen og glæder mig til at se flere flotte billeder.

    Kh Camille Milk

    SvarSlet
    Svar
    1. Mange tak skal du have :)
      Du skal være så velkommen - tror også lige jeg kigger forbi din ;)

      Slet