28. aug. 2014

DANIEL WELLINGTON WATCH




I forlængelse af mit indlæg omkring CHANTI fra igår, synes jeg, det er oplagt at udgive dette indlæg i dag. Jeg modtog nemlig dette fine ur igår af CHANTI. Og mig bekendt, så er dette ur ikke nyt for jer, da jeg har vist den på et par collager herinde før. Jeg knuselsker mit nye ur!! Den er bare så elegant, og jeg er allerede super glad for den! Daniel Wellington laver mange fine ure - personligt har jeg valgt en herremodel, da jeg godt kan lide, at den er lidt stor og da et lille ur ikke passer til min arm. CHANTI har flere forskellige ure fra netop dette mærke. Se alle Daniel Wellington ure.
Når det så er sagt, må jeg igen fremhæve CHANTI, som var så sød at sende den til mig, og som oven i købet præsterede at leverer min vare dagen efter - det er virkelig hurtig levering.
Når jeg shopper på nettet, har det en rigtig stor betydning for mig, at der er hurtig levering og med dag til dag levering må man sige at CHANTI lever op til dette. Hvis det har fanget nogens interesse, kan jeg fortælle at de har mange forskellige dameure og ure generelt, og for at gøre det ekstra interessant kan jeg informerer om, at der er besparelser at hente på samtlige af urene på deres hjemmeside :)

Dette indlæg er sponsoreret

Ingen kommentarer:

Send en kommentar