14. aug. 2014

MORGENSTUND HAR GULD I MUND


Jeg havde fri igår, og jeg havde brug for en dag, hvor jeg egentlig bare stod op og tog mig god tid til at lave noget morgenmad og nyde den. Jeg elsker stille og langsomme morgenener - de er guld værd! Jeg fik derfor lavet mig en jordbær/banan smoothie og pandekager med lidt honning, flormelis og bær på - det var mums. Derforuden var jeg en tur på posthuset, hvor jeg hentede noget, som jeg er ret spændt på, men det skal i nok hører mere om senere. Dagen stod også i forkælelsens tegn, jeg har nemlig en veninde, som er ved at uddanne sig til kosmetiker, og hun har netop været på kursus i falske øjenvipper, hvilket hun har fikset på mig. Jeg har før haft falske øjenvipper på, hvor de var sat på som buketter, hvilket jeg aldrig i livet gør igen. De var tunge og da jeg var færdig med det, havde jeg ingen af mine egne øjenvipper tilbage - jeg lignede noget, der var løgn. Derfor var jeg også lidt skeptisk denne gang, men efter at have set det på min veninde, hvor hun forklarede mig, hvilken metode hun benyttede, var jeg knap så skeptisk længere. Desuden er det ren luksus at stå op uden at skulle til at smide krigsmaling i hele ansigtet. Og nå ja, så fik vi også lige en omgang sushi til middagsmad - det var en god dag :)

2 kommentarer:

  1. De ser meget lækre ud de der pandekager! Har du evt. en opskrift på dem? 👍

    SvarSlet
    Svar
    1. De har jeg ikke nej - det er en snyder, de er købt færdiglavet ;)

      Slet