13. aug. 2014

LEJLIGHEDER PÅ FÅ KVM

Source: Homesick

Jeg er blevet spurgt, om jeg ikke ville lave et indlæg om indretning af små lejligheder, og eftersom det for manges vedkommende snart er studiestart og derved også ved at være oppe over, hvis man skal flytte ind i noget, inden man starter, så synes jeg, det var oplagt. 
Da jeg startede med at flytte hjemmefra, startede jeg i en lejlighed på 33 kvm, så jeg kender alt til at bo småt. Noget af det vigtigste i en lille lejlighed er opbevaring. Hvis man ikke har god opbevaringsplads, så kan en lille lejlighed let komme til at se rodet ud. Derforuden synes jeg, det er vigtigt, at man ikke propper sin lejlighed med alt for mange store og tunge møbler - vælg nogle lette og lyse møbler, så de små rum ikke bliver for kompakte. 
Billederne ovenfor viser tre lejligheder, hvor den største er 40 kvm, Det gennemgående træk for alle tre lejligheder er, at de er lyse, hvilket helt automatisk gør, at rummene ser større ud. Heldigvis er de fleste leje-lejligheder også hvidmalede, men det gør også rigtig meget, at gulvene er hvide. Dog kan det være meget upraktisk med hvidt gulv, da det kræver meget vedligeholdelse, men pænt er det. 
Jeg håber, at dette kan give et indblik i, hvordan man kan udnytte de små rum bedst muligt og samtid have en flot og velovervejet lejlighed til trods for få kvadratmeter. Hvis det ikke helt er nok billeder, så kan i finde rigtig mange fine billeder af små lejligheder hos Homesick, ved at klikke her

Ingen kommentarer:

Send en kommentar